Ocupaţia de inspector/referent resurse umane este necesară persoanelor care doresc să se califice în întocmirea şi gestionarea documentelor ce ţin de evidenţa muncii într-o organizatie, de gestionare a relaţiilor dintre angajaţi şi angajatori, de recrutarea şi selectarea personaluluicare urmează a fi angajat.
COMPETENTE SPECIFICE OCUPATIEI:
- Intocmirea documentelor de evidenţă a personalului
- Gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
- Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
- Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
- Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului
ACTE NECESARE ÎNSCRIERII:
- Copie certificat naştere
- Copie carte de identitate
- Copie certificat căsătorie (dacă este cazul)
- Copie act studii / adeverinţă
- Adeverinta de la medicul de familie cu mentiunea “ apt pt. cursul de…”
Reviews
There are no reviews yet.